Zaznacz stronę

Zasady realizacji zleceń

Przed potwierdzeniem złożenia zamówienia prosimy o zapoznanie się z zasadami realizacji zleceń. W zależności od sposobu realizacji prosimy o wybranie odpowiedniej opcji:

Pomiar i montaż

}

Godziny przyjazdu

Ekipy realizują zazwyczaj kilka zleceń w ciągu dnia. W związku z tym idealne określenie godziny przyjazdu jest często niemożliwe. Przyjmujemy zasadę, że ekipa może się spóźnić do 30 minut. Gdyby opóźnienie miało być większe otrzymacie Państwo wcześniej informację telefoniczną.
Pomiary są realizowane w dni powszednie, od godziny 7.30 – 16.30.

/

Pomiar

Pomiar musi być zawsze potwierdzony wcześniejszą wyceną.

Podczas pomiaru pobieramy kwotę 300 zł, która jest odliczana podczas płatności za montaż.

Klienci, którzy nie decydują się na dalszą realizację zamówienia, potencjalnie zabierają termin tym, którzy są zdecydowani. Wiąże się to nie tylko z opóźnieniami, ale również z niepotrzebnymi kosztami za dojazd i naszą pracę. Ta kwota jest dla nas zabezpieczeniem dla takich przypadków.

Do pomiaru wszystkie elementy muszą być gotowe tj.:

  • Kuchnia – zamontowane i wypoziomowane górne i dolne szafki oraz blat.
  • Łazienka – położone płytki i wszystkie inne elementy które będą wyznaczały wymiar szkła.

Na pomiarze musi być osoba, która będzie wiedziała co jest do wykonania i potwierdzi ustalenia osób mierzących.

Z

Potwierdzenie po pomiarze

Po pomiarze potwierdzamy zlecenie telefonicznie lub mailowo zależnie od wersji jak była wykonana wycena.
W przypadku kiedy nie ma istotnych różnic zamówienie z automatu trafia do realizacji.
Kiedy są jakieś różnice informujemy o nich. Najczęściej jest to związane z innym wymiarem, rodzajem szkła, cięciem na kształt (nierówności) lub dodatkowym przyjazdem na silikonowanie.

Montaż

Na montażu musi być zamawiający lub osoba uprawniona do sprawdzenia jakości szkła i sposobu montażu oraz do podpisania odbioru zlecenia.
Prosimy mieć na uwadze, że szkło montowane na kleju możemy na miejscu regulować wedle Państwa życzenia, ale po wyjściu ekipy regulacja czy wymiana szkła nie będzie możliwa.

Gwarancja

Wszystkie produkty są objęte dwuletnią gwarancją. Gwarancja nie obejmuje fizycznego uszkodzenia szkła (rozbicie).

Płatność

W przypadku większości zleceń płatność następuje po montażu. Może być przelewem lub gotówką na miejscu.
Dane do przelewu dostępne są na stronie kontaktu.

Odbiór i dostawa

Odbiór osobisty

Odbiór zamówienia możliwy jest przy ulicy Mogilskiej 112 w Krakowie w godzinach otwarcia biura.

Gwarancja

Wszystkie produkty są objęte dwuletnią gwarancją. Gwarancja nie obejmuje fizycznego uszkodzenia szkła (rozbicie).

Płatność

Płatność może być dokonana być przelewem lub gotówką na miejscu.
Dane do przelewu dostępne są na stronie kontaktu.

Wysyłka

Wysyłka kurierska

Wszystkie wysyłki są dokładnie zabezpieczone. Szkło ma specjalne narożniki oraz jest zapakowane w folię bąbelkową i gruby karton. Duże szyby wysyłamy na specjalnie przygotowanych stojakach.
Sama wysyłka jest ubezpieczona. W przypadku rozbicia szkła przez kuriera konieczne jest sporządzenie protokołu szkody.
Resztą nie musisz się już martwić. My niezwłocznie przygotujemy i wyślemy nowe szkło oraz zajmiemy się procedurą reklamacji uszkodzenia.
Pamiętaj, aby sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.

Gwarancja

Wszystkie produkty są objęte dwuletnią gwarancją. Gwarancja nie obejmuje fizycznego uszkodzenia szkła (rozbicie).

Płatność

Płatność może być dokonana być przelewem.
Dane do przelewu dostępne są na stronie kontaktu.

Masz pytania, chcesz wiedzieć więcej lub poznać cenę?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.